یزدفردا "محمد حسین میرحسینی گفت : نمايندگان كانديداهاي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع دانشجويان دانشگاه‌هاي سراسري، آزاد و پيام نور استان به بيان نظرات خود در خصوص ويژگي كانديداي اصلح پرداختند.

دبیر همایش گام دهم گفت: در این نشست انتخاباتی که با همت و تلاش دانشجویان دانشگاه شاهدیه یزد برگزار شد، نمایندگان نامزدها به سوالات مطرح شده جواب دادند.

میرحسینی گفت: در این مناظره، سوالاتی حول محورهای اساسی، مطرح شد و نمایندگان به ترتیب حروف الفبا به یک سوال مشترک در زمان واحد پاسخ دادند که این سوالات از مجموع سوالات کتبی حضار استخراج شده بود.

وی به جلسات متعدد و نظر سنجی صورت گرفته از اساتید به منظور برگزاری بهتر همایش اشاره و تصریح کرد : تمام تلاش تیم برگزار کننده ایجاد عدالت بین نمایندگان بود که تاکید می کنم شاید به این عدالت نزدیک شده باشیم.

دبیرهمایش دانشجویی گام دهم گفت: نشست از استقبال خوبی برخوردار بود به گونه ای که اعضای کلیدی ستادها حضور پررنگ داشتند و نزدیک به سه ساعت مناظره به طول انجامید.

وی خاطرنشان کرد: علت اصلح دانستن هر یک از کاندیداها، خط قرمز کاندیداها در آزادی به خصوص آزادی جوانان، موضع گيري سياست خارجي كانديداهاي به ویژه ارتباط با آمريكا، از جمله سوالات مطرح شده بود

میرحسینی افزود: حضور زنان در جامعه و مدیریت کلان کشور، نگاه کاندیداها به مسائل داخلی و بین اللملی از دیگر سوالات طرح شده در همایش گام دهم بود.

میرحسینی همکاری مجموعه استان را ستود و خاطر نشان کرد: حامی اصلی این همایش مجموعه دانشگاه پیام نور ، به خصوص دکتر ابرقویی ریاست دانشگاه جامع پیام نور، آقای آخوندی معاونت فرهنگی بودند که بدون حمایت این عزیزان همایشی در چنین بعدی تشکیل نمی شد.

وی به همکاری روسا و نمایندگان ستادها اشاره کرد و تصریح کرد: با انجام مقدمات و در نظر گرفتن تمهیداتی جلسه با نظم و بدون درگیری برگزار گردید و در مجموع توانستیم به اهداف همایش نزدیک شویم.

همایش دانشجویی گام دهم با حضور نمایندگان نامزدهای دهمین دوره ریاست جمهوری در روز شنبه نهم خردادماه ساعت 17 در سالن فرهنگسرای شهرداری یزد به صورت مناظره برگزار شد.

دکتر محود دهقانی به نمایندگی از ستاد احمدی نژاد، علي احمدي به نمایندگی از ستاد رضایی، حجه الاسلام بیگدلی به نمایندگی از ستاد مهدی کروبی و عماد تشکری از ستاد میرحسین موسوی در این جلسه به مناظره پرداختند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا